PGE FKS Stal Mielec i rekordowa reklama lato 2019 – zima 2020

Opublikowano: 03-05-2020

Piłkarska PGE FKS Stali Mielec jest dobrym... miejscem na reklamę. Informuje o tym raport firmy Pentagon Research. Za lipiec 2019 - marzec 2020, ekwiwalent finansowy Mielczan to ponad 16 milionów złotych.

– Łączna wartość ekspozycji marek sponsorskich oraz partnerów mieleckiego klubu wynosi 16 288 038 złotych, co jest rekordowym ekwiwalentem reklamowym. Przypomnijmy, iż wartość ekspozycji jest rozumiana, jako kwota konieczna do przeprowadzenia płatnej kampanii reklamowej o podobnym zasięgu, jaki osiągnięto dzięki ekspozycjom redakcyjny – informuje klubowy serwis PGE FKS Stali Mielec.

Składowe rekordowej kwoty to: 7,5 miliona złotych – materiały zamieszczone na stronach internetowych, a 4,5 miliona złotych – to informacje na temat PGE Stali Mielec i jej sponsorów, w audycjach telewizyjnych, 2,3 miliona złotych – media społecznościowe, 1,9 miliona złotych – publikacje prasowe.
 
Główni beneficjenci to najwięksi sponsorzy piłkarskiego teamu Fortuna 1 Ligi z Mielca, Polska Grupa Energetyczna i miasto Mielec.
 
Wartość ekspozycji jest rozumiana, jako kwota konieczna do przeprowadzenia płatnej kampanii reklamowej o podobnym zasięgu, jaki osiągnięto dzięki ekspozycjom redakcyjnym.
 

Pentagon Research jest specjalistyczną firmą badającą efektywność sponsoringu sportu i wydarzeń kulturalnych oraz świadczącą usługi doradcze w dziedzinie sponsoringu i product placementu.

Reklama

Marzec 2020 to dla PGE FKS Stal Mielec kolejny miesiąc, w którym w sezonie 2019/20 jest liderem w raporcie medialności klubów Fortuna 1 Ligi publikowanym przez agencję PressService!

Press-Service Monitoring Mediów to jedna z najstarszych na rynku, polska firma specjalizująca się w monitoringu mediów (wyszukiwaniu i analizie informacji z prasy, Internetu, mediów społecznościowych, radia, telewizji).

Komentarze

Komentarze