Marka Leżajsk na dłużej z Asseco Resovią

Opublikowano: 11-09-2018
Kategoria: SIATKÓWKA, Inne zawody

Marka Leżajsk, przedłużyła współpracę z drużyną siatkarzy Asseco Resovii Rzeszów o kolejne dwa lata. Marka, która z "Pasiakami" związana jest  od 2007 roku będzie teraz sponsorem strategicznym Rzeszowian.

Współpraca pomiędzy Asseco Resovią Rzeszów i marką Leżajsk rozpoczęła się przed dziesięcioma laty. Tradycją przedsezonową stały się mecze sparingowe rozgrywane w hali w Leżajsku. Marka Leżajsk od lat promuje klub Asseco Resovia Rzeszów poprzez butelki i puszki z herbem klubu, a także poprzez kampanie billboardowe “Łączy nas Podkarpacie” oraz “Dumny sponsor Mistrzów”. W ubiegłym sezonie współpraca wzbogacona została o specjalne szklanki na piwo z motywami siatkarskimi. 

Logo Leżajsk w dalszym ciągu znajdować się będzie na strojach klubowych zawodników. Leżajscy browarnicy przywilej warzenia piwa otrzymali z rąk Zygmunta I Starego, króla Polski, wielkiego księcia litewskiego w roku 1525. Od tego czasu piwo w Leżajsku warzone jest niemal nieprzerwanie. Marka Leżajsk jest to pierwsza co do wielkości marka na Podkarpaciu wśród marek regionalnych, a druga wśród marek ogólnopolskich.

– Jednym z głównych celów naszego klubu, poza sukcesami sportowymi, jest budowanie długotrwałego zaufania naszych kibiców i sponsorów. Cieszymy się, że możemy dzisiaj poinformować o przedłużeniu naszej współpracy z marką Leżajsk, która jest z nami od ponad 10 lat. W nowy sezon marka Leżajsk wejdzie w nowej roli Sponsora Strategicznego Asseco Resovii. Przez wszystkie lata wspólnie staraliśmy się współpracować na rzecz lokalnej społeczności, między innymi organizując przedsezonowe mecze w Leżajsku. W przyszłym sezonie wspólnie z Grupą Żywiec planujemy szereg działań promocyjnych, a także kilka niespodzianek, które powinny ucieszyć naszych kibiców. Nowa, dwuletnia umowa jest także naszym zobowiązaniem, aby wspólnie osiągnąć zakładane sukcesy sportowe i promocyjne – stwierdził Bartosz Górski, prezes Zarządu Asseco Resovii Rzeszów. 

Leżajscy browarnicy przywilej warzenia piwa otrzymali z rąk Zygmunta I Starego w roku 1525. Od tego czasu piwo w Leżajsku warzone jest niemal nieprzerwanie. Obecny browar zbudowany został w latach 1972 – 1977, oddano go do eksploatacji w roku 1978. Wszystkie piwa produkowane w browarze w Leżajsku charakteryzują się goryczkowatym smakiem. Jest to pierwsza co do wielkości marka na Podkarpaciu wśród marek regionalnych, a druga wśród marek ogólnopolskich.

– Już od ponad 10 lat marka Leżajsk nierozerwalnie związana jest z klubem siatkarskim Asseco Resovia, topowym klubem polskiej piłki siatkowej. Dla naszej marki ważne jest, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności, a kluby sportowe są nieodłączną jej częścią. Sponsorowanie tak prestiżowego klubu, będącego dumą regionu jest dla nas zaszczytem i chcemy by nasze marki dalej kontynuowały wspólny rozwój. Od nowego sezonu obejmujemy więc pozycję partnera strategicznego Asseco Resovii by rozszerzać ofertę dla kibiców i móc razem jeszcze dynamiczniej się rozwijać. Trzymamy kciuki za kolejne sukcesy sportowe! – powiedział Jacek Caputa, manager do spraw Event Marketingu Grupy Żywiec.

Foto: Asseco Resovia Rzeszów 

Komentarze

Komentarze