STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Opublikowano: 21-08-2018 12:46:21
Kategoria: SIATKÓWKA, PlusLiga

STS, największy bukmacher w Polsce, przedłużył sierpniem 2018 współpracę z siatkarską drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Logo bukmachera będzie nadal znajdować się na strojach klubowych zawodników.

Porozumienie Asseco Resovii Rzeszów i STS będzie obowiązywać przez dwa lata. Bukmacher w ramach współpracy będzie również prowadzić również akcje skierowane do kibiców klubu. STS z rzeszowskim klubem jest związany od początku 2017 roku.

– STS  wspiera cały polski sport. Asseco Resovia Rzeszów to pierwsza drużyna siatkarska, którą zdecydowaliśmy się sponsorować. To duży, doświadczony i dobrze znany klub w całej Polsce. Dotychczasowa współpraca układała się pozytywnie, w związku z tym zdecydowaliśmy się związać na przynajmniej dwa kolejne lata. Piłka siatkowa ma w Polsce wierną rzeszę fanów, zależy nam, by być częścią tej społeczności – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– Podpisanie nowej, dwuletniej umowy z największą firmą bukmacherską w Polsce to dla nas wyróżnienie i jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Cieszymy się, że dotychczasowa współpraca jest przykładem nie tylko wsparcia finansowego dla klubu, ale również szeregu działań i aktywności marketingowych, które wciąż będą rozwijana, z korzyścią dla naszych sympatyków. Dziękujemy za zaufanie i wierzymy, że to będą bardzo udane sezony dla obu stron – stwierdził Bartosz Górski, prezes Asseco Resovii Rzeszów.

Zgodnie z warunkami umowy materiały informujące o sponsorowaniu przez STS pojawią się w czasie domowych spotkań Asseco Resovii Rzeszów na bandach reklamowych oraz w formie naklejki na parkiecie boiska, a logotyp STS znajdzie się na lewym rękawku strojów klubowych. Współpraca obejmie także publikacje dedykowanych treści (w tym kursów na żywo) na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu.

W zeszłym roku STS wspólnie z kibicami Asseco Resovii Rzeszów próbował pobić rekord Polski w głośności dopingu. W rzeszowskiej hali Podpromie w trakcie meczu z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle fani “Pasiaków” podejmowali próby przekroczenia trzech progów decybeli – 100 dB, 115 dB oraz rekordu Polski 134,2 dB.

STS, organizator akcji, #ZakładSTS specjalnie z tej okazji przygotował wówczas szereg atrakcji i nagród dla kibiców, m.in. koszulki klubowe.

– STS to największy prywatny sponsor polskiego sportu. W swoich działaniach zawsze koncentrujemy się na kibicach, bo to oni tworzą niesamowitą atmosferę na arenach w całym kraju. Doceniamy ten potencjał i będziemy dalej inicjować ciekawe aktywacje dla fanów sportu, bez względu na barwy klubowe czy dyscypliny – dodał szef STS.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce.

Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok, oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii Rzeszów, PGE Vive Kielce, Futsal Ekstraklasa, KSWoraz innych klubów i związków sportowych.

STS angażuje się także we wsparcie esportu. Jest oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej i sponsorem Pawła “Innocenta” Mocka, Damiana „Nervariena” Ziaji.

Z inicjatywy STS powstała również fundacja “Sport Twoją Szansą”, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.

Komentarze

Komentarze